VISITAMOS LA CIUDAD IMPERIAL

El pasado martes 23 de enero, las clases de 6º de Primaria visitaron la Ciudad de las 3 Culturas. La excursión se centró en el Museo del Ejército, situado en el Alcázar de Toledo, allí los alumnos/as descubrieron que la mejor forma de conocer el pasado es investigarlo, tocarlo, probarlo, …..

Yesterday I went to the Alcazar (museum in Toledo). We arrived at 9 oclock, later at 10:30 went to the museum and we separate in grupos and I went with my friend that I want, after that, we watched the museum with a guide and we sat down with my friends an a cristal floor. The guide  took me tissue of farm. After that we went to a shop and I buy with María R. a (pulsera) of Spain and we love. And I buy a (pulsera) to my brother. Later, we went to the bus. We stayded in the school to go home.

Lucía C (6ºA)